Sports Authority - Simple Review #1468947235

0 comments
Not resolved
4.7
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website

I can honestly say i never had an issue with this location, awesome customer service and i love how we can pick up our 5k packets im advance.

Product or Service Mentioned: Sports Authority Customer Care.

Reason of review: Good customer service.

Company wrote 0 private or public responses to the review from Jul 19, 2016.

Sports Authority - Do NOT buy via online from them

0 comments
Not resolved
1.0
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website

They did not send me an item and in turn I called to ask about it. The response I was given is "the process to do anything about this is gone". The mgt was fired first and they will not assist in the least. Essentially, they receive many calls about no items or missing items arriving or not arriving. They will do nothing about this and occurs often now that they are done, so to speak.

You are rolling the dice if you order anything from them at this point. There is no recourse so; you mine as well go to the store.

Good luck and I hope you don't get your money stolen like I did!

Product or Service Mentioned: Sports Authority Shipping Service.

Reason of review: Stole my money.

Monetary Loss: $22.

Company wrote 0 public responses to the review from Jul 15, 2016.

Sports Authority - Do not allowed return or exchange of the new shoes

1 comment
Not resolved
2.0
Details
Customer service
Value for money
Website

I bought the new adidas shoes yesterday from the concord store since they are out of the business and all things on sale. however after I bought the shoes, here comes the issue.

Since nobody at front desk told me all sales are final. I came in a day after because the shoes size is a little too small. and they don't have the right size of the shoes and refused me to return the shoes. it basically stuck with me and become useless since i am able to wear it.

you suck sports authority!!!!!

I wonder why so many of the store has been closed. horrible company!!!!!

Reason of review: no return.

Monetary Loss: $50.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: Pathetic, Lying to the customer.

Company wrote 0 private or public responses to the review from Jul 05, 2016.

Comments

Anonymous
San Jacinto, California, United States #1191730

Most of these liquidations are run by outside companies; They typically don't take ANYTHING back after sale as they have one task: Sell the march, get the cash and GTFO.

Sorry to say, but #CaveatEmptor

I never really liked shopping at Sports Authority

0 comments
Not resolved

I called the store in Brentwood, Missouri and told the associate that I was checking to see if they had a Nike women's item in stock. After 5 minutes on "hold" I decided to get in my car and go to the store while still on "hold".

When I walked into the store there were three associates at the cash registers with not one single customer in line. I glanced at the their business phone and saw one line flashing. Obviously it was me (still) on "hold". I asked for a store manager and showed the manager my phone which displayed my being on "hold" for almost 20 minutes.

I asked him if this was acceptable and he stated that they must have been too busy at the register.

No apology, nothing but excuses. I am very glad that Sports Authority is going out of business.

Product or Service Mentioned: Sports Authority Customer Care.

Reason of review: Poor customer service.

Company wrote 0 public responses to the review from Jun 23, 2016.

Sports Authority Advertisement Review

1 comment
Not resolved

This company is advertising that everything is on sale at least 10% off. I took two shirts from an area claiming all attire is 20% off.

At the register I was told that the shirts were part of the inventory that is excluded from the sale. WHAT!! These people can't read their own ads. Small wonder these false advertising idiots are going out of business.

I suggest they learn to read. I recommend you ignore their false ads.

Product or Service Mentioned: Sport Advertisement.

Reason of review: Not as described.

Company wrote 0 public responses to the review from Jun 04, 2016.

Comments

Anonymous
#1168878

LOL it clearly says there are exclusions on the advertisements.

Sports Authority remains a ripoff even in bankruptcy

1 comment
Not resolved
1.5
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Discounts and Special Offers
Product or Service Quality
Reliability
Value for money

The reasons why Sports Authority failed as a business are oh so abundantly clear if you'd ever shopped there. With few exceptions (like maybe shoes) nothing was available in the store and if it was, the price was HIGH.

On the odd chance something was on sale, it would be out of stock in the good size, color, etc. you want. Plus, they LOVE LOVE LOVE to sell everything at retail price. Who wants to pay retail?

Retail is for suckers. Now in bankruptcy, they continue to gouge the people coming in thinking they're going to get a deal, but instead are met with the ubiquitous 10% to 30% off signs all over. Well as it turns out, the vast majority of their merchandise is only 10% off RETAIL, except for the odd lot/unsaleable stuff which is reduced 20% to 30%. We went into the Mt Prospect IL store and my brother said it best - it's insulting.

10% They think people are dumb enough to believe they're getting a bargain. I wanted a Wilson Evolution basketball, their final sale price was $59 + tax which is about $9 higher than I paid at ***'s for the ball but in a limited edition color which adds $5 - and ***'s ain't cheap. So that makes them $14 higher on that one example. They're missing the point of a bankruptcy liquidation sale.

The store sucked before, it sucks now, and it will suck on the last day when they bolt the doors shut for good.

Oh yeah people PLEASE USE THE GIFT CARDS! Don't let them steal the $98 million outstanding, which they plan to do.

Product or Service Mentioned: Wilson Sporting Goods Evolution Basketball Ball.

Reason of review: Pricing issue.

Company wrote 0 public responses to the review from Jun 01, 2016.

Comments

Anonymous
San Jose, California, United States #1187785

Wow. You are a as *** as the people you are pandering to.

Do you know what happens when a retail chain goes out of business? They auction off their product to liquidation companies. Then those companies set the discount as they see fit. If you were *** enough to go into a sports authority on it first few days of liquidation and expect a deal, then I pitty you.

I hope you got the most out of venting your anger. Because the fool you have made yourself out to be, is what will exemplify you as a person.

Sports Authority - Extended Warranty

Avon,Colorado
0 comments
Not resolved
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money

My product broke just a little outside of 30 days but I thought no problem I paid for their insurance plan. When I took my product back to the Avon, CO store the managers basically said too bad!

You could send it to the company that insured for Sports Authority and ask for a replacement. Naturally I was assured when I bought the product that they would honor and instore replacement if it broke. NOT SO! There is a reason they are going out of business.

Don't be fooled as I was, just don't shop there at any price. And yes they had a replacement in stock at the sale price.

Product or Service Mentioned: Warranty.

Reason of review: Warranty issue.

Monetary Loss: $100.

Company wrote 0 public responses to the review from May 29, 2016.

Sports Authority - Simple Review #1463993126

0 comments
Not resolved
1.0
Details
Customer service

IT IS NO WONDER WHY SPORTS AUTHORITY IN CORAL SPRINGS, FL. iS CLOSING.

WORST CUSTOMER SERVICE, HORRIBLE CUSTOMER SERVICE!!

THE SALESPEOPLE ARE HELPFUL. IT'S A SHAME CUSTOMER SERVICE HAD SUCH A BAD ATTITUDE TOWARDS CUSTOMERS, WHICH LEAD TO THE STORE PROBLEMS.

Product or Service Mentioned: Sports Authority Customer Care.

Reason of review: Poor customer service.

Company wrote 0 public responses to the review from May 23, 2016.

Sports Authority - Lieing ***

0 comments
Not resolved
1.0
Details
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Reliability
Staff
Website

today i received a email from sports authority for 20% entire stock and free shipping with a 39.00 minimum i wanted a power lifting belt for 99 with the 20% discount came out to 79.00 when i went to check out it charged me the tax online witch was the original shipping cost 6.99 making the total purchase 86.00 what happened to the 20 percent discount and free shipping this morning i chated with a online custumer service and he said the price was 79.00. well i wont even buy a shoe lace from sports athority ,lieing ***

Product or Service Mentioned: Sports Authority Shipping Service.

Reason of review: not as advirtised.

Preferred solution: Price reduction.

I didn't like: False advertisment.

Company wrote 0 public responses to the review from Apr 05, 2016.

Sports Authority - Shorts Review from Palm Beach Gardens, Florida

1 comment
Not resolved
1.7
Details
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Website

Horrible customer service n lack of math skills not only cashier but shame to say the store manager had week math.store in Dania fl 33004

My ph no 4783616291

Reason of review: Problems with payment.

I didn't like: Pathetic.

Company wrote 0 public responses to the review from Mar 30, 2016.

Comments

Anonymous
San Jose, California, United States #1187779

Yes, because sports authority employees major in math. Did they mention anything to you about your ability in the English language?

I really hope they did. Are you really going to belittle someone in their comprehension of a particular subject in a platform that displays your complete and utter ignorance in another?

I'm sorry. You are just too *** ***.

You May Also Like